0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 34, 55, 89,144, 236

W LOGO MARKI patryk wojciechowski UMIEŚCILIŚMY ZNAK PHI. Phi to 21 litera  alfabetu greckiego. symbolizuje LICZBĘ złotego podziału. Starożytni Grecy uważali, że wśród możliwych podziałów odcinka na dwie części jest taki, w którym otrzymane części mają wyjątkowo harmonijne   i   piękne   proporcje.

Podstawą wszystkiego jest harmonia. Albo jej brak. Podstawą projektowania jest myśl. Choć brak idei jest też ideą. Marka Patryk Wojciechowski stworzona została w oparciu o ideę PHI. Ponieważ fascynuje nas świat, a PHI jest wszędzie. Jest w układzie koron drzew, płatków kwiatów, ciałach zwierząt, ludzkich twarzach, organach, w chmurze huraganu, w spirali galaktyki, w molekule DNA. Makro-Mikro. Kiedy projektujemy obserwujemy wszystko co nas otacza, inspiracją staje się codzienność. Jest częścią całości, a całość jest harmonią. Chcesz wiedzieć kto za tym stoi? Przeczytaj

Podstawą wszystkiego jest harmonia. Albo jej brak. Podstawą projektowania jest myśl. Choć brak idei jest też ideą. Marka Patryk Wojciechowski stworzona została w oparciu o ideę PHI. Ponieważ fascynuje nas świat, a PHI jest wszędzie. Jest w układzie koron drzew, płatków kwiatów, ciałach zwierząt, ludzkich twarzach, organach, w chmurze huraganu, w spirali galaktyki, w molekule DNA. Makro-Mikro. Kiedy projektujemy obserwujemy wszystko co nas otacza, inspiracją staje się codzienność. Jest częścią całości, a całość jest harmonią.

Zainspirować może nas wszystko. Kreskówka z dzieciństwa, kolor gumy Orbit, lekcja matematyki, wykład z filozofii, wiatr na molo, rodzinny album albo zdjęcie blogerki z Nowego Jorku. Projektowanie to ciągłe odkrywanie,poszukiwanie, ale też sentymentalna podróż.

Nie od dziś wiadomo, że moda to nie tylko ubrania i dodatki. Z zasady przemija, jest w ciągłym ruchu, nie może stanąć w miejscu, ale może wrócić. To co w modzie jest niezmienne to emocje. Można ją kochać albo nienawidzić.(my kochamy) Najbardziej na świecie zależy nam na tym żeby robić ubrania wyjątkowe, w których można się zakochać, od pierwszego wejrzenia. Takie, w których będziesz czuć się świetnie, niekoniecznie podążając za wszechobecnymi trendami. Sprzedajemy ubrania, które są niezwykłe. Uszyte z zaprojektowanych przez nas tkanin, z autorskimi grafikami i ilustracjami. Jesteśmy artystami. Projektujemy ubrania, bo chcemy żeby świat był piękny. Na każdym kroku, przy każdej okazji. Wszędzie tam gdzie jesteś. Bo PHI jest wszędzie

Zainspirować może nas wszystko. Kreskówka z dzieciństwa, kolor gumy Orbit, lekcja matematyki, wykład z filozofii, wiatr na molo, rodzinny album albo zdjęcie blogerki z Nowego Jorku. Projektowanie to ciągłe odkrywanie,poszukiwanie, ale też sentymentalna podróż.

Nie od dziś wiadomo, że moda to nie tylko ubrania i dodatki. Z zasady przemija, jest w ciągłym ruchu, nie może stanąć w miejscu, ale może wrócić. To co w modzie jest niezmienne to emocje. Można ją kochać albo nienawidzić.(my kochamy) Najbardziej na świecie zależy nam na tym żeby robić ubrania wyjątkowe, w których można się zakochać, od pierwszego wejrzenia. Takie, w których będziesz czuć się świetnie, niekoniecznie podążając za wszechobecnymi trendami. Sprzedajemy ubrania, które są niezwykłe. Uszyte z zaprojektowanych przez nas tkanin, z autorskimi grafikami i ilustracjami. Jesteśmy artystami. Projektujemy ubrania, bo chcemy żeby świat był piękny. Na każdym kroku, przy każdej okazji. Wszędzie tam gdzie jesteś. Bo PHI jest wszędzie

PATRYK WOJCIECHOWSKI – KREATOR, PROJEKTANT MARKI

Patryk Wojciechowski to marka sygnowana nazwiskiem projektanta. Jest to 25 letni projektant pochodzący z Gdyni, absolwent projektowania ubioru na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, finalista drugiej edycji Project Runway, laureat nagrody Rektora Akademii Sztuk Pięknych za najlepszą kolekcję dyplomową. Jego styl cechuje różnorodność i niepowtarzalność tkanin w połączeniu z minimalistycznymi formami. Główną rolę odgrywa łączenie faktur, motywów i koloru, który w przypadku projektów Patryka używany jest z ogromnym wyczuciem. Inspiracje czerpie z wielu dziedzin otaczającej go rzeczywistości, łącząc zjawiska pozornie sprzeczne. Inspirują go zarówno social media jak i chore, ludzkie komórki widziane w dużym powiększeniu. Zawsze stara się zbudować bardzo mocny i budzący emocje klimat swojej kolekcji. Marka powstała w 2015 roku z myślą zarówno o kobietach jak i mężczyznach, którzy w projektowaniu cenią indywidualny charakter i wyrazisty styl. Projekty marki charakteryzuje wyjątkowość autorskich konstrukcji i tkanin.